ŚWIAT WEGETARIAŃSKI

www.wegetarianski.pl

(strona poświęcona wegetarianizmowi i ekologii)

 

ZDROWA ŻYWNOŚĆ!!!

Już czas aby zadbać o swoje zdrowie!!! Zdrowie to szczęście. Czy wiesz, że starzenie się jest wytworem ludzkiego umysłu? To wynik takiego przekonania. To sugestia, programowanie się. Każda myśl się realizuje!!!

Nie musisz już odżywiać się odpadkami, tym co tak naprawdę jest niejadalne. Żywność nafaszerowana sztuczną chemią zatruwa twoje ciało, mózg, sprawia, że twoje życie to sen i cierpienie. Dosłownie. A można się z tego letargu przebudzić do wręcz fantastycznego i radosnego życia.

Zamiast jeść rafinowane produkty żywności: biała mąka, białe pieczywo, rafinowane oleje, margaryny, biała, rafinowana sól, biały makaron, mleko krowie, biały cukier, słodycze z rafinowanym cukrem, w tym mięso, zamiast pić kawę, kofeinową herbatę, napoje gazowane typu coca cola, sprite, soki owocowo-warzywne z kartoników pełne chemii, czy alkohol, czyż nie cudownie by było wkroczyć w krainę zdrowej żywności. Może ci się zdawać, że już wtedy nie ma co jeść, czy pić, że pozostaje tylko trawa i woda, ale tak naprawdę jest co jeść i jest co pić. Mało tego, to jest bardzo, bardzo smaczne.

 

Co możemy jeść i pić?

Ważne jest to by jeść i gotowane produkty i surowe (równowaga energii yin i yang).

- algi (spirulina, chlorella, lithothaminium) - produkty firmy WELLSTAR®;

- warzywa i owoce z ekologicznych upraw (choć niekoniecznie), z własnego ogródka, działki;

- pić herbaty bezkofeinowe, bardzo zdrowa jest herbata zielona liściasta, w tym owocowa liściasta, soki owocowo-warzywne robione we własnej sokowirówce - (źródło witamin, poza tym soki rozpuszczają kamienie, oczyszczają ciało z toksyn i złogów), wodę mineralną niegazowaną - można tu dodać sok z cytryny;

- surówki (z olejem lnianym i solą nierafinowaną) np. z tartych niegotowanych warzyw jak marchewka, seler, jabłka, por, pietruszka, rzodkiew biała itp. - (jest tu mnóstwo witamin);

- ciemne pieczywo na naturalnym zakwasie bez konserwantów (są w sklepach zdrowej żywności), chleb pszenny razowy, orkiszowy, amarantusowy itp.;

- masło;

- produkty z mąki pszennej i żytniej razowej, mąki orkiszowej, mąki amarantusowej itp. np. makaron, pierogi, chleb, ciastka, placki, naleśniki itp.;

- sól morska lub kamienna bez konserwantów i antyzbrylaczy, nieoczyszczona z minerałami (w sklepach zdrowej żywności);

- oleje tłoczone na zimno: np. polecany do smażenia olej rzepakowy tłoczony na zimno, olej lniany do surówek i inne;

- miód, cukier brązowy, trzcinowy;

- zupy, ziemniaki w mundurkach, kasza gryczana, orkiszowa, ryż brązowy, soczewica, makaron brązowy, frytki na rzepakowym oleju tłoczonym na zimno, placki i naleśniki  z mąk z pełnego przemiału, fasola, kotlety z warzyw, z mąki razowej, różne warzywa jak np. fasola szparagowa, kalafior, brokuły, szpinak, bób itp...

 - i inne...

 

www.orkisz.com

zboże XXI wieku!!!

 

Akademia Zdrowego Odżywiania

(warsztaty - nauka gotowania według pięciu przemian)

www.taozdrowia.pl

 
   
   
   
 

Powrót do poprzedniej strony

Powrót do głównej strony